Kundservice

Du finner svar på det mesta i vår internetbank och i våra appar. Om du vill tala med vår kundtjänst kan du kontakta oss på angivet telefonnummer eller e-postadress här nedanför. Vår kundservice har öppet 09:00-18:00 (helgfria dagar).

När du ringer till oss och har kontospecifika frågor, behöver du alltid identifiera dig. Har du Mobilt BankID så kan du använda det som identifiering. Säkert för både dig och oss. Var noggrann med att kontrollera att du identifierar dig mot ”Entercard Group AB” och inget annat, när du är i kontakt med oss. Saknar du Mobilt BankID, så får du självklart hjälp också. Då ställer vi några kontrollfrågor för att kunna identifiera dig.

Avvikande öppettider
Om Trettondagsafton, Skärtorsdag, Valborgsmässoafton, dag före Kristi himmelsfärdsdag eller dag före Alla helgons dag infaller en vardag stänger Kundservice kl. 15.00.

RE:MEMBER
+46 771-15 00 15
Skicka e-post via Mina sidor

COOP MASTERCARD
+46 771-17 17 17
Skicka e-post via Mina sidor

BETAL – OCH KREDITKORT MASTERCARD (SWEDBANK)
+46 771-48 00 40

BETAL – OCH KREDITKORT MASTERCARD GULD (SWEDBANK)
+46 771-28 80 00

BETAL – OCH KREDITKORT MASTERCARD PLATINUM (SWEDBANK)
+46 771-42 00 10

LO MERVÄRDE MASTERCARD
+46 771-94 94 00
Skicka e-post via Mina sidor

LO MERVÄRDE MEDLEMSLÅNET
+46 771-95 95 01

PRO
+46 771-94 94 00

MOREGOLF MASTERCARD
+46 771-36 36 36
Skicka e-post via Mina sidor

BETALKORT FÖRETAG
+46 8-737 12 00